Доставка по Україні

Більше 500 відділень по всій країні. Відділення «JustIn» знаходяться на територіях таких супермаркетів як Сільпо, Fozzy, Фора, RIngoo, Thrash і т.д.
Здійснюється доставка будь-якого товару вагою до 30 кг, з максимальною стороною 90 см, при цьому сума всіх сторін повинна становити не більше 150 см.
Термін доставки 1-3 дні.
Доставку оплачує покупець.
За фактом доставки Ви маєте можливість провести перевірку відправлення на цілісність і працездатність.
У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації, необхідно, в присутності оператора відділення або кур'єра компанії «JustIn», скласти відповідний акт і відмовитися від отримання посилки.
Після отримання товару претензії до зовнішнього вигляду і комплектації не приймаються.


 Відділення Укрпошти є абсолютно у всіх населених пунктах України. Основним плюсом доставки на відділення Укрпошти є низька вартість доставки. 

Доставка здійснюється на Вашу адресу або на відділення у Вашому місті, з можливістю прийому оплати готівкою на місці, після доставки товару (накладна плата).

Строк доставки: 2-5 днів 

Доставку оплачує покупець. згідно тарифам Укрпошти
Після прибуття відправлення в пункт призначення Ви отримаєте відповідне повідомлення.

Якщо Ви бажаєте, що ми доставили посилку з допомогою Укрпошти, вкажіть в замовленні свою повну поштову адресу або поштовий індекс найближчого відділення і ПІБ одержувача. Ми відправляємо замовлення Укрпоштою з Понеділка по П'ятницю. 


Компанія «Нова пошта» є лідером експрес-доставок на території України, має саму велику мережу своїх відділень і продовжує роботу над її розширенням.
Доставка здійснюється на Вашу адресу або на відділення у Вашому місті, з можливістю прийому оплати готівкою на місці, після доставки товару (накладна платіж).
Термін доставки 1-3 дні.
Доставку оплачує покупець.
Після прибуття відправлення в пункт призначення Ви отримаєте відповідне повідомлення. У разі доставки «До дверей» з Вами зв'яжеться кур'єр і погодить час доставки.
За фактом доставки Ви маєте можливість провести перевірку відправлення на цілісність і працездатність.
У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації, необхідно, в присутності оператора відділення або кур'єра компанії «Нова пошта», скласти відповідний акт і відмовитися від отримання посилки.
Після отримання товару претензії до зовнішнього вигляду і комплектації не приймаються.
В обов'язки кур'єра не входить настройка доставляється техніки.